• Reteta zilei

    Pentru retete click pe imagini

  • Restaurant Reviews Cluj-Napoca

  • Alătură-te altor 51 de urmăritori


  • Bucataria asiatica

  • Bucataria Romaneasca

  • Bucataria Americana

  • Bucataria Europeana

  • Bucataria Australiana

    Pavlova

  • Arhive

  • Carne de porc

  • Carne de pui

  • Carne de miel

  • Carne de peste

  • Carne de vita

  • Fructe de mare

  • Sarbatorile de Paste

    Retete pentru Sarbatorile Pascale

  • Bucataria de Post

    Bucataria de Post(click pe imagine)

  • webstatistics
  • free counters
  • Toate retetele sunt pe Petitchef
  • toateBlogurile.ro

Weight Watchers

Weight Watchers este un program de slabit on-line folosit in State de milioane de persoane care doresc sa piarda in greutate dar sa si mentina kilogramele jos(www.weightwatchers.com) . Acest program este foarte simplu si conceput pe termen lung, astfel ca nu poate fi privit ca o cura de slabire ci mai mult, ca o schimbare de lifestyle.

Eu pot sa va spun ca am folosit acest program mai mult de un an cu un succes nemaipomenit si folosesc in continuare conceptele invatate in timpul programului.

Ca si toti ceilalti locuitori ai Statelor dupa cativa ani locuind si mancand acolo am inceput sa capat proportii, dar apoi m-am inscris in acest program (imi era foarte simplu sa il urmez deoarece iti da voie sa mananci orice atata timp cat te pastrezi in limita punctelor alocate pentru o zi).

Programul consta dintr-un site in care fiecare utlizator se logheaza in fiecare zi si isi contabilizeaza tot ceea ce a mancat, site-ul continand de asemenea sugestii si retete.

Astfel programul iti spune cate puncte (caloriile sunt transformate in puncte) ai mancat in acea zi, si tot ceea ce trebuie sa faci este sa nu depasesti numarul de puncte alocat.

Punctele sunt alocate pentru fiecare utilizator in parte in functie de sex, inaltime, kg, varsta. La inceputul programului ti se aloca un numar mai mare de puncte, iar in timp, daca totul merge ok numarul de puncte alocate pe zi scade.

Astfel mie (fata,1.68 m, 70 kg, tinerica)  mi s-au alocat la inceputul programului 30 de puncte pe zi si inca 30 de puncte pe saptamana(pentru a fi folosite pentru greseli), in caz ca as avea zile in care mi-as depasi numarul de puncte–din gresala bineinteles.

Dupa o saptamana numarul de puncte mi-a fost scazut la 25, iar din a treia saptamana la 21 de puncte.

Si cu 21 de puncte am mers inainte cam 6 luni , ajungand la fantastica greutate de 62 kg–de la oribila greutate de 70kg:) mind u.

Nu am simtit nici o clipa senzatia de foame in tot acest timp, am avut o alimentatie echilibrata, cu proteine, glucide, lipide, vitamine si tot tacamul.

Concluzia mea dupa aceasta experienta Weight Watchers este ca orice cura de slabire trebuie sa fie pe termen lung, sa fie echilibrata si sa nu fie privita ca si o cura de slabire, ci ca si o schimbare a lifestyle-ului.

Deoarece pana la urma asta facem cand incepem sa slabim..o schimbare. O schimbare a ceea ce mancam, a ceea ce suntem si a ceea ce dorim de la viata si de la noi insine.

Deoarece am fost in acest program foarte mult timp majoritatea mancarurilor care le gatesc se supun stilului WW.

Astfel incerc sa nu gatesc nimic prajit intotdeuna inlocuind prajitul cu copt, fiert, facut pe grill.

Incerc sa nu folosesc faina si sa reduc zaharul pe cat posibil, chiar pana la eliminare. Zaharul poate fi substituit foarte simplu cu indulcitor (care se inlocuieste 1 la 1, adica o lingurita de zahar= 1 lingurita indulcitor). Am gasit la toate supermarketurile astfel de indulcitori cu un gust excelent, special creati sa inlocuiasca zaharul.

Voi incerca sa postez cat mai multe din retetele care le folosesc eu adaugand si numarul de puncte in speranta ca va vor ajuta sa mancati sanatos (pentru ca acest lucru este cel mai important) si in limita numarului de calorii pe care fiecare persoana ar trebui sa le consume zilnic.

In general pot sa va spun ca 1 fruct are un punct si o leguma are 0 puncte, deci este incurajat consumul de fructe si legume.

De asemenea sunt incurajate 3 mese pe zi si 2 snack-uri.

Astfel micul dejun, pranzul si cina sunt neaparat necesare, iar cele doua snack-uri pot fi formate din fructe, legume cu hummus, jeleu cu indulcitor si fructe, etc.

Pentru fiecare post care il voi posta si va avea numarul de puncte inclus voi adauga eticheta WW, astfel il veti putea gasi foarte usor cautand in site.

Anunțuri

4 răspunsuri

  1. te rog frumos vreau si eu retete de pentru acest regim merci mult

    • Mariana
      voi incerca sa public mai multe retete WW si numarul de puncte aferent:)Acum sunt cateva publicate dar nu destule pentru a tine o dieta.

  2. „Incerc sa nu folosesc faina si sa reduc zaharul pe cat posibil, chiar pana la eliminare. Zaharul poate fi substituit foarte simplu cu indulcitor (care se inlocuieste 1 la 1, adica o lingurita de zahar= 1 lingurita indulcitor). Am gasit la toate supermarketurile astfel de indulcitori cu un gust excelent, special creati sa inlocuiasca zaharul.”

    Dar știi cu ce riscuri?

    • Am citit….si cu toate astea cateodata se cere. Si mierea e buna. Iar de obicei ocolesc zaharul cu totul..cu exceptia dulciurilor:)

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: